Cum Sa Iti Faci Un Site Intr-o Ora - Si Sa Faci Si Bani Un An Mai Tarziu


In primul rand e posbil ca partea a doua a titlului sa descurajeze o mare parte dintre voi, cei care cititi acest post. Zic asta pentru ca mare parte din cei care cauta pe internet "Cum sa fac bani online, din bloguri, din marketing afiliat, etc, se asteapta la rezultate peste noapte.
In cazul asta am o veste proasta, lucrul asta nu se poate. Din propria experienta pot sa zic ca si eu am cautat astfel de solutii, la fel ca si voi, dar pur si simplu nu exista, doar daca ai noroc sa castigi la pariuri sau mai stiu eu ce, altfel, va trebui sa munciti.

Sa trecem peste detalii care poate nici nu va intereseaza si sa vedem primul pas. O metoda cat se poate de realista din categoria "Cum sa fac bani online" este prin inceperea unui blog. Da, se fac bani din bloguri in limba romana si da, concurenta e mare dar asta nu e un motiv sa dai inapoi.

Alege o nisa

Off. Da, off, asta e cea mai grea etapa. Foarte multe persoane sunt pasionate de un lucru, si nu o sa zic ca toti ceilalti bloggeri, alege ceva de care esti pasionat, dar uneori daca vrei sa faci bani, se intampla ca pasiunea ta sa nu fie foarte profitabila in mediul online, cel putin nu cu un blog. 

Ideea e ca nu trebuie sa mergi pe o nisa foarte mare, gandestete in felul urmator, daca eu sunt pasionat de haine, imi place sa ma imbrac bine, sa arat bine, sa am tot timpul haine noi, industria hainelor este una foarte competitiva online, sunt blogurile persoanelor celebre care fac foarte multi bani din asta, poti sa faci si tu  asta, nu ma intelege gresit, chiar daca nu esti o persoana celebra, dar o sa fie ceva mai greu.
In final, sfatul meu pentru tine, cititorule, e sa te gandesti ca atunci cand spui haine e ceva foarte vast, alege ceva anume, in loc sa te concentrezi pe toate felurile de haine, alege ceva de care crezi ca lumea este interesata, de exemplu poti sa mergi pe o subnisa despre adidasi, iti garantez ca daca alegi o subnisa, si nu o nisa, competitia va fi mult mai mica, si asta e un lucru foarte bun pentru tine ca incepator.

 Cum poti face bani cu asta? 
Pai, te inscrii in programe de afiliere precum ProfitShare sau 2Performant  si promovezi produsele pe site-ul tau. Scrii o parere despre un produs anume, pui un link unde pot vedea produsul respectiv si daca cineva cumpara orice, de la magazinul respectiv in urmatoarele 30 de zile dupa ce ti-au accesat link-ul tu primesti un comision, comisionul difera in functie de site-ul de pe care au cumparat produsul/produsele.

Fa-ti un Website/Blog

Dupa ce ti-ai ales nisa, iti faci un site sau blog. Dureaza doar cateva minute, poti gasi videori pe YouTube care explica foarte bine daca pas cu pas cum sa faci asta si totul doar in cateva minute. 
Probabil ca acum te gandesti: "Sa aleg un site sau un blog pentru ca e gratis?
Eu iti recomand sa iti faci un site, sa platesti pentru Domeniu si Hosting, domeniul costa aproximativ 30 de lei pe an si hostingul in jur de 10 lei pe luna, o investite mai minima de atat si cu un potential foarte mare nu am in minte in momentul de fata.

De ce iti recomand site propriu? 

Pentru ca Google va recunoaste mai bine un domeniu cu .ro fata de unul cu .blogspot.com. Daca te uiti putin mai atent, daca nu ai facut asta deja, eu am aici un blog gratis, doar ca aici scriu de placere, nu e un blog monetizat. 

Incepe sa scrii

Acum ca ti-ai creat un site/blog, ti-ai ales o tema, si poate daca esti putin mai priceput decat mine ti-ai customizat totul incat sa fie pe placul tau, urmeaza the fun part. Scrie, scrie si iar scrie. 

Si nu oricum, scrie articole de calitate, daca iti ia trei zile sa scrii un articol de calitate, foarte bine, scrie trei zile la el si apoi posteaza-l.

Ce vreau sa spun prin articole de calitate?

Lucruri pe care oamenii le cauta, lucruri pe nisa ta. Daca de exemplu ai ales exemplul de sus si ai mers pe o subnisa de adidasi, nu iti sugerez ca primul tau articol sa fie ceva de genul "Cei mai buni adidasi de sala".

In primul rand, probabil ca vor fi deja bloguri mai mari si cu ani de experienta care au scris deja un articol pe tema asta, si tu fiind la inceput nu ai nici-o sansa sa apari in google mai sus decat ei.
In loc de asta, poti sa mergi pe subnisa din nou, si sa scrii ceva de genul, "Cei mai buni adidasi Puma de sala", zic Puma pentru ca nu imi vine nimic altceva in minte acum, dar ai prins ideea.


Trafic

Aici e parte unde foarte multi oameni renunta. Ideea e ca o sa dureze ceva timp pana Google analizeaza continutul tau si foarte probabil ca in primele doua, trei luni sa ai 5 6 vizualizari, poate chiar 0, dar e noooormal, esti nou, ai nevoie de timp sa te faci auzit, atata timp cat esti perseverent si ai continut de calitate o sa apara si traficul cu siguranta. '


Baani

Sa presupunem ca au trecut 6 luni si usor usor observi ca apar vizualizari pe site-ul tau, in momentul asta poti sa incepi sa te astepti si la mici castiguri.
Doua optiuni de monetizare sunt Marketing Afiliat sau Google Adds. Marketingul Afiliat am explicat mai sus ce este, cat despre Google Adds, foarte simplu. Google te plateste cativa centi pentru fiecare vizulalizare pe care o ai pe site, dar in schimb, pentru asta, or sa puna cateva reclame pe site-ul tau. 

Concluzie

Articolul de astazi nu s-a vrut a fi unul foarte in detaliu. Cum spuneam, intentia mea nu e sa fac bani din acest blog, e mai mult un hobby in care impartasesc lucruri pe care le aflu si eu la randul meu si mi se par interesante, asa ca poate ati observat ca desi v-am recomandat cateva site-uri nu sunt link-uri de afiliate.
Asa ca spor la treaba, documenteaza-te, fa-ti un site, scrie, si bani vor veni, se poate, dar trebuie doar sa pui osul la treaba.



Comentarii

  1. După ce prietenul meu de un an s-a despărțit de mine, abia puteam să vorbesc fără să plâng. Mă simțeam orbit și nu știam ce să fac. Nu știam dacă aș putea să-l recuperez și anxietatea era insuportabilă. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că l-am iubit atât de mult. Așa că am luat legătura cu această minusculă vrăjitoare. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra lui și la doar 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. Dr. Ilekhojie l-a eliberat să știe cât de mult îl iubesc și îl doresc. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această mare casă de vrăjire oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la gethelp05@gmail.com sau sunați-l / WhatsApp: +2348147400259 "Sunt atât de recunoscător și pot spune asta dacă aveți am fost despărțit și vreau să o recuperez pe acea persoană, dr. Ilekhojie este cel mai bun! Nu voi uita niciodată cât m-a ajutat

    RăspundețiȘtergere
  2. După ce prietenul meu de un an s-a despărțit de mine, abia puteam să vorbesc fără să plâng. Mă simțeam orbit și nu știam ce să fac. Nu știam dacă aș putea să-l recuperez și anxietatea era insuportabilă. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare pentru că îl iubisem atât de mult. Așa că am luat legătura cu această minusculă vrăjitoare. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra lui și la doar 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. Dr. Ilekhojie l-a eliberat să știe cât de mult îl iubesc și îl doresc. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste împărtășim. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această minunată vrăjitorie oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți-l pe email la gethelp05@gmail.com sau sunați-l / WhatsApp: +2348147400259 "Sunt atât de recunoscător și pot spune asta dacă aveți am fost despărțit și vreau să recuperez persoana respectivă, dr. Ilekhojie este cel mai bun! Nu voi uita niciodată cât m-a ajutat

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să-i mulțumesc mult omului care este în spatele zâmbetelor mele astăzi, reunindu-mă și soțul meu după ce a divorțat de mine, dr. Ilekhojie, care este un caster de vrăji foarte puternic și mi-a adus soțul înapoi la mine și l-a făcut să mă roage să iarta-l pentru tot ce mi-a făcut, chiar mi-a fost dor de el atât de mult și l-am iubit întotdeauna. Sunt fericit că l-am întors în viața mea și toate aprecierile mele sunt la Dr. Ilekhojie pentru că m-a ajutat și că mi-a adus soțul înapoi la viață cu marile sale puteri. Prietenii mei de acolo, care se confruntă cu probleme de căsătorie și probleme de divorț, vă asigur că vă puteți recupera iubitul în viața voastră cu ajutorul doctorului Ilekhojie. Îl puteți adresa pe: (gethelp05@gmail.com) sau îl puteți suna și WhatsApp la +2348147400259 .. Voi continua să-i public numele pe internet din cauza muncii bune pe care a făcut-o pentru mine ... este gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte fericit să spun tuturor să audă mărturia mea va spune. sunt Tracy Kovich din Statele Unite, sunt o asistentă medicală, această poveste a vieții mele amoroase. Am fost căsătorită de 4 ani și în al cincilea an al căsătoriei mele, o altă femeie a trebuit să-mi ia iubitul de la mine, iar soțul meu a părăsit-o și pe mine copii și am suferit timp de 2 ani până am întâlnit o postare în care acest bărbat Dr.Ilekhojie a ajutat pe cineva și am decis să-i încerc să mă ajute să-mi aduc iubitul înapoi acasă și să mă creadă că îmi trimit doar poza la el soțul meu și după 48 de ore după cum mi-a spus, am văzut o mașină condusă în casă și iată că a fost soțul meu și el a venit la mine și la copii și de aceea sunt fericit să fac pe fiecare dintre voi în mod similar cu sa întâlnit cu acest bărbat și să-ți revin iubitul la tine. Poți să-l contactezi cu această adresă de e-mail {gethelp05@gmail.com} sau îl poți tot suna sau Whatsapp pe telefonul mobil +2348147400259 Mulțumesc Dr. Ilekhojie

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum sa scrii si sa vinzi un eBook

Ghid Pas cu Pas: Castiga bani cu Fiverr

Ghete De Iarna 2018 Reduse - Review